اتاق فرار اتاق فرار
|
در بهمن ماه 1397 مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) از اتاق فرار جديد خود (سامورايي) رو نمايي كرد، در اين بازي مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperomm.ir) با كمي شيطنت و ظرافت تا حدي از الگوهاي پيشين (چه در اتاق فرار و چه در بازي گروهي مافيا) ايده برداري كرده و درايت كامل بازي اي جديد را براي دوستداران اتاق فرار ارائه نموده است. اين بازي تركيبي از اتاق فرار با بازي مافيا به شمار مي رود، در اين اتاق فرار بازيكنان در ابتداي بازي هركدام يك كارت از كارت هاي بازي را به صورت كاملاً تصادفي انتخاب مي كنند و نقش خود را در بازي مي شناسند، نقش هريك از بازيكنان در اين بازي مي تواند يكي از نقش هاي: سامورايي، سامورايي خائن (رونين) و يا دستيار رونين باشد، در اين بازي اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) داستان بازي را به 43 سال قبل در مهد اتاق فرار كشانده است داستان اين اتاق فرار از اين قرار است كه در كيوتو ژاپن سال 1976 امپراطور تاكاشي اوكا به دليل سوء قصد و مقاصد سياسي مورد قتل قرار گرفته است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
In February 1397 set Netscape Roman Otaku (Escaperoom.ir) from room to escape their new (Samurai) unveiled, in this game of Netscape Roman Otaku (Escaperomm.ir) with a bit of mischief and subtlety of some of the patterns The past (whether in the room escapes or in the mafia group game), it has come up with a completely new tune for the room escape lovers . This game is a combination of a room escape with a game of mafia. In this room escape, at the beginning of the game, each player chooses a card of the game cards completely randomly and knows their role in the game, the role of each player in this game could be one of the roles: samurai, samurai traitors (Ronin) or assistant Ronin is, in this game Netscape Roman Otaku (Escaperoom.ir) the game's story 43 years ago in the nursery room escape brought the story This room escapes from the killing of Emperor Takashi Oka in Kyoto, Japan in 1976 due to political assassinations. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در بهمن ماه 1397 مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) از اتاق فرار جديد خود (سامورايي) رو نمايي كرد، در اين بازي مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperomm.ir) با كمي شيطنت و ظرافت تا حدي از الگوهاي پيشين (چه در اتاق فرار و چه در بازي گروهي مافيا) ايده برداري كرده و درايت كامل بازي اي جديد را براي دوستداران اتاق فرار ارائه نموده است. اين بازي تركيبي از اتاق فرار با بازي مافيا به شمار مي رود، در اين اتاق فرار بازيكنان در ابتداي بازي هركدام يك كارت از كارت هاي بازي را به صورت كاملاً تصادفي انتخاب مي كنند و نقش خود را در بازي مي شناسند، نقش هريك از بازيكنان در اين بازي مي تواند يكي از نقش هاي: سامورايي، سامورايي خائن (رونين) و يا دستيار رونين باشد، در اين بازي اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) داستان بازي را به 43 سال قبل در مهد اتاق فرار كشانده است داستان اين اتاق فرار از اين قرار است كه در كيوتو ژاپن سال 1976 امپراطور تاكاشي اوكا به دليل سوء قصد و مقاصد سياسي مورد قتل قرار گرفته است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در بهمن ماه 1397 مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) از اتاق فرار جديد خود (سامورايي) رو نمايي كرد، در اين بازي مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperomm.ir) با كمي شيطنت و ظرافت تا حدي از الگوهاي پيشين (چه در اتاق فرار و چه در بازي گروهي مافيا) ايده برداري كرده و درايت كامل بازي اي جديد را براي دوستداران اتاق فرار ارائه نموده است. اين بازي تركيبي از اتاق فرار با بازي مافيا به شمار مي رود، در اين اتاق فرار بازيكنان در ابتداي بازي هركدام يك كارت از كارت هاي بازي را به صورت كاملاً تصادفي انتخاب مي كنند و نقش خود را در بازي مي شناسند، نقش هريك از بازيكنان در اين بازي مي تواند يكي از نقش هاي: سامورايي، سامورايي خائن (رونين) و يا دستيار رونين باشد، در اين بازي اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) داستان بازي را به 43 سال قبل در مهد اتاق فرار كشانده است داستان اين اتاق فرار از اين قرار است كه در كيوتو ژاپن سال 1976 امپراطور تاكاشي اوكا به دليل سوء قصد و مقاصد سياسي مورد قتل قرار گرفته است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در بهمن ماه 1397 مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) از اتاق فرار جديد خود (سامورايي) رو نمايي كرد، در اين بازي مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperomm.ir) با كمي شيطنت و ظرافت تا حدي از الگوهاي پيشين (چه در اتاق فرار و چه در بازي گروهي مافيا) ايده برداري كرده و درايت كامل بازي اي جديد را براي دوستداران اتاق فرار ارائه نموده است. اين بازي تركيبي از اتاق فرار با بازي مافيا به شمار مي رود، در اين اتاق فرار بازيكنان در ابتداي بازي هركدام يك كارت از كارت هاي بازي را به صورت كاملاً تصادفي انتخاب مي كنند و نقش خود را در بازي مي شناسند، نقش هريك از بازيكنان در اين بازي مي تواند يكي از نقش هاي: سامورايي، سامورايي خائن (رونين) و يا دستيار رونين باشد، در اين بازي اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) داستان بازي را به 43 سال قبل در مهد اتاق فرار كشانده است داستان اين اتاق فرار از اين قرار است كه در كيوتو ژاپن سال 1976 امپراطور تاكاشي اوكا به دليل سوء قصد و مقاصد سياسي مورد قتل قرار گرفته است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در بهمن ماه 1397 مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) از اتاق فرار جديد خود (سامورايي) رو نمايي كرد، در اين بازي مجموعه اسكيپ روم دات آي آر (escaperomm.ir) با كمي شيطنت و ظرافت تا حدي از الگوهاي پيشين (چه در اتاق فرار و چه در بازي گروهي مافيا) ايده برداري كرده و درايت كامل بازي اي جديد را براي دوستداران اتاق فرار ارائه نموده است. اين بازي تركيبي از اتاق فرار با بازي مافيا به شمار مي رود، در اين اتاق فرار بازيكنان در ابتداي بازي هركدام يك كارت از كارت هاي بازي را به صورت كاملاً تصادفي انتخاب مي كنند و نقش خود را در بازي مي شناسند، نقش هريك از بازيكنان در اين بازي مي تواند يكي از نقش هاي: سامورايي، سامورايي خائن (رونين) و يا دستيار رونين باشد، در اين بازي اسكيپ روم دات آي آر (escaperoom.ir) داستان بازي را به 43 سال قبل در مهد اتاق فرار كشانده است داستان اين اتاق فرار از اين قرار است كه در كيوتو ژاپن سال 1976 امپراطور تاكاشي اوكا به دليل سوء قصد و مقاصد سياسي مورد قتل قرار گرفته است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اتاق فرار شام آخردر آذرماه سال 1396 مجموعه اسكيپ روم دات آي آر از اتاق فرار شام آخر رونمايي كرد، ايناتاق فرار كه اولين تجربه ي اتاق فرار با ژانر نسبتاً ترسناك از مجموعه اسكيپ روم دات آي آر به شمار مي رود؛ داراي داستاني منحصر به فرد و جذاب مي باشد، داستان اين اتاق فرار از اين قرار است كه بازيكنان پس از يك سفر طولاني در يك نيمه شب به تهران مي رسند، آنها كه خستگي سفر و گشنگي شديدي را متحمل گرديده اند؛ به دنبال يك رستوران مي گردند تا بتوانند شامي مختصر تناول نمايند تقريباً همه ي شهر تعطيل است، با نااميدي كوچه پس كوچه هاي شهر را طي مي كنند كه ناگهان متوجه مي شوند كه چراغ يك رستوران روشن است، وارد رستوران مي شوند تا غذايي سفارش دهند ولي پس از گذشت مدت زماني كوتاه متوجه مي شوند كه درب رستوران قفل شده است، و اين شروع يك داستان مهيج از يكاتاق فرار است. … مجموعه اسكيپ روم دات آي آر سختي اين بازي را 85% عنوان كرده است، اين بازي از لحاظ گونه ي معمايي داراي معماهاي سري بوده و در اين بازي صرفاً محيط، داستان و دكور بازي حس ترس و هيجان را منتقل مي كنند و فرد و يا افرادي به غير گروه بازيكنان وارد بازي نمي شوند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
طراحي و ساخت يك اتاق فرار كاري فراتر از يك فعاليت تجاري، اقتصادي، صنعتي، معماري و … است، طراحي اتاق فرار مي توان از هرآنچه به ذهن بشر خطور مي كند بهره گرفت، براي داشتن يك اتاق فرار مطلوب مي بايست ابتدا، داستاني مناسب با ساختمان و ساختماني مناسب با داستان را در اختيار گرفت، پس از قلم فرسايي و نوشتن داستان بازي مي بايست براي بازي سرنخ هايي طراحي نمود كه همگي مي بايست در راستاي داستان بازي صورت گيرد، طراحي اتاق فرار بر روي كاغذ كار چندان آساني نيست، ولي يقيناً تبديل كردن سرنخ ها و تصورات طراح به مكانيزمي عملي داخل اتاق فراركاريست طاقت فرسا، و حال آنكه پس از ساخت اتاق فرار با حضور تيم هاي پر شور و هيجان داخل فضاي اتاق فرار، چالش هاي جديدي پديد خواهد آمد كه گاهاً غيرقابل پيش بيني است. پويايي در طراحي و ساخت اتاق فرار:در يكي از اتاق فرارهاي ما وسيله اي دور از دسترس بازيكنان قرار داشت و ايشان مي بايست براي رسيدن به آن وسيله، وسيله اي ديگر را مي يافتند تا بتوانند از آن وسيله جهت برداشتن وسيله غير قابل دسترس استفاده كنند، در موارد بسياري ديده شد كه بازيكنان پر شور و هيجان ابتكارهاي فوق العاده اي جهت برداشتن وسيله مورد نظر انجام دادند. در يكي از اين گروه ها بازيكنان كفش هاي خود را در آورد، بندهاي هر دو كفش را به يكديگر گره زد، و با قلاب كردن كفش توانست وسيله ي مورد نظر را بردارد. پديد آمدن مواردي اينچنيني اگرچه ناشي از نبوغ و استعداد بي حد و حصر بازيكنان است، ولي ممكن است ريتم بازي را به گونه اي تغيير دهد كه حتي بخش هايي از بازي جذابيتشان را از دست دهند. پس پويايي در طراحي و ساخت اتاق فرار از اهميت ويژه اي برخوردار است. پويايي در طراحي و ساخت اتاق فرار بدان معناست كه طراحي و ساخت اتاق فرار به هيچ عنوان امري ثابت و مطلق به شمار نمي رود، طراحي و ساخت هر اتاق فرار ممكن است هر روز دستخوش تغييراتي شود. سازندگان موفق اتاق فرار:سازندگان موفق اتاق فرار كساني هستند كه بتوانند بر اساس تجربه و مطالعه بسيار از اتفاقات و پيامدهاي آتي جلوگيري كنند و بتوانند با طراحي و ساخت صحيح تجهيزات از آسيب پذيري وسايل، بازيكنان، تغيير ريتم بازي براي بازيكنان و … جلوگيري كنند. طراحان موفق خودشان و ذهنشان را بارها و بارها در محيط بازي قرار مي دهند و تمام روش هايي كه ممكن است بازيكنان در آينده براي خراب كردن ريتم بازي به كار ببندند را در نظر مي گيرند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |